ابزاری نوین برای دیدگاههای نو
پوسترهای تبلیغاتی
هنرمندان قشری از جامعه هستند که بخاطر تفاوت زاویه نگاهی که به جامعه و دنیای اطراف شان دارند، در میان افراد جامعه، خاص بوده و هستند. برای مثال وقتی عکاس یا نقاش و یا کاریکاتوریستی اقدام به برپایی نمایشگاه آثار خود می کند، مردم به دلیل همین تفاوت نگاه از گالری آنها بازدید می کنند و دنیا را از زاویه دید متفاوت آنها نگاه می کنند. اما شاید برای یک هنرمند این آرزو وجود داشته که چطور می تواند در همین برگزاری نمایشگاه آثارش نیز از روشی متفاوت بهره ببرد و مخاطب بیشتری را با نگاهش همراه سازد؛ ما برای این هنرمندان دوستدار متفاوت بودن هم پیشنهاد متفاوتی داریم!

نمونه
یکی از عکاسان، اقدام به برگزاری گالری آثار خود نموده است. این هنرمند برای تبلیغ پوستری آماده کرده است که تعدادی از آثارش را برای نمونه در آن پوستر قرار داده است. وی در پوستر خود نوشته است که دوربین گوشی خود را روی عکس ها بگیرند. هنگامی که مردم این کار را انجام می دهند، اسلایدشویی از آثار نمایشگاهی این هنرمند اجرا می شود و موسیقی هم در پس زمینه آن اجرا می شود؛ یک گالری مجازی!