گردشگران فراتر از آنچه هست را خواهند دید

گردشگری

با استفاده از امکانی که پدیدار در اختیار شما قرار می دهد، شما می توانید جاذبه های گردشگری و تاریخی را در قالب یک تصویر سه بعدی یا ویدیوی 360 درجه در اختیار مخاطبان خود قرار دهید یا حتی ویدیو بازسازی شده از یک منطقه تاریخی را به نمایش بگذارید.

نمونه

موزه ای برای جذب مردم و دعوت از آنان اقدام به تهیه کاتالوگی نموده است که مردم می توانند با استفاده از واقعیت افزوده با قرار دادن دوربین گوشی خود مقابل هر عکس، تصویری با کیفیت از آن شیء تاریخی را مشاهده کرده و شناسنامه آن شیء تاریخی را در گوشی خود مشاهده کنند. این موزه برای اجرایی شدن امکانات واقعیت افزوده هزینه ای را هم در نظر گرفته که مخاطبان با پرداخت آن در قالب همان واقعیت افزوده، بازدید مجازی آن قسمت از موزه را مشاهده خواهند کرد.

مزیت ها

1

معرفی جاذبه های گردشگری در قالبی متفاوت
2

جذب گردشگر
3

کسب درآمد حتی در بازدیدهای مجازی

مخاطبان این کاربرد

اماکن مذهبی

موزه ها

اماکن تفریحی

اماکن گردشگری

سازمان های گردشگری و میراث فرهنگی

آژانس های مسافرتی

و ...

دست به کار شوید و واقعیت افزوده بسازید